pruvodce

Jeden z mravenců po nehodě dojezdil, KŽC nasadí 810

Srážka vlaků na Balabence. Foto: Drážní inspekceSrážka vlaků na Balabence. Foto: Drážní inspekce

Podle smlouvy může dopravce nasadit vysokopodlažní vůz jen na 5 % výkonů ročně.

Odebírat
Upozornit na
guest
77 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
knedlo

Mravec vs. Slon. Už podľa názvov z ríše zvierat je jasné, ako skončí stret týchto vozidiel.

Juraj

Tak nepochybně by tady byl prostor k pronájmu Regionovy od ČD. V KHK i SČK teď bude pár nepotřebných.

Náhodný Kolemjdoucí

Hlavní výhoda 813 z pohledu cestujících byla asi klimatizace, což na začátku podzimu asi nebude takový problém.
V 810 se sice svezu rád, ale někde na S99, ne na městské lince.

Hoermalmeister

No je mi to podívaná, jeden je nalitej, druzí dva neschopní a místo 813 teď bude jezdit 810

Jan

Pokud bude na KŽC uplatněn objednavatelem stejný metr jako na národního dopravce myslím že můžu být v klidu…

Petr

Nojo jak je hnutej rám, tak je většinou konečná

Skippy

Mozna by sel vyradit jen ridici vuz a pak pouzivat motorovy vuz samostatne. To je moznost co mi prisla do hlavy i tak si nejsem jist zda-li je to ekonomicky vyhodne.

PedrosVozomixos

813 je sestavená z vozu 810 a přívěšáku 010, takže by jste si moc nepomohl.

Brzda dopravy

Tak kamarádi od ČD můžou přenechat nějaké Bmto a ještě můžou vybírat retro příplatek…

Kubrt

Kde vůbec jsou bagety 813.101 a 102? Jezdily u GWTR, pak u ZSSK, ale už léta jsem o nich neslyšel.

Vid

Obě jsou v ŽOS Zvolen. A ještě je tam 813.110 a ta je dokonce v laku připominajícím lak těch mravců KŽC. Měl jsem právě podezření, že ji pro ni opravují. Ale před rokem stála u plotu v ŽOS. Takže náhrada by byla možná celkem rychle.

Kubrt

Díky. Na tu 110 jsem úplně zapomněl. Tyhle vozy by asi byly pro KŽC dosažitelné.

sklenář

Pan Bohumil Augusta má nadstandardní vztahy s Ropidem, panem Boreckým etc. Nějaká procenta ve smlouvě jsou mu proto k smíchu.

Jiří Kocurek

Borecký se o vlaky vůbec nezajímá. Borecký se o vlaky vůbec nezajímá. Borecký se ..

Furt to tady čteme a najednou nadstandardní vztahy?

Vít

To se pletete Borecký se o vlaky zajímá až až, ale v negativním směru 😀

Pat

Ne, to nechápete, to jsou ty špatné vlaky přece

Jiří Kocurek

Největší problém železnice ve středočeském kraji: 810 do Mochova a Lužce. K čemu 54 nových vlaků, když nedojedou do Mochova a Lužce!

Jak kdyby v Mochově bylo mezinárodní letiště zvící CDG a v Lužci druhé, Ruzyně hadra.

Avlaky

Bylo by fér od ČD dát možnost nájmu nejake regionovy i konkurenčnímu dopravci, když je chyba na jejich straně

sklenář

Nehodu zavinil strojvedoucí KŽC, máte to nějaké popletené.

Jiří Kocurek

Už se ví, co mu naměřili při odběru?
Totiž policie by ho při víc jak 1 promile nespíš stíhala za ohrožení pod vlivem (§ 274).

Kamil

Nikoliv, ten druhy jen shodou nahod spadnul do pruseru. Nehodu nezpusobil. Ale nebyt te nehody, dost pravdepodobne by se na ten jeho chlast ani neprislo.

Leinad

To je otázkou. Bavit se ožralej s kolegou, přivést ožralej Slona do depa kde je má nadřízený,…. udělat hromadu která by byla jeho vina… pokud statistiky ČD tvrdí cosi o frekvenci kontrol.

Poskok

Doufám, že bude trvat ROPID na nízkopodlažním vozidle. Za tu kilometrickou sazbu, co tam je, tak by neměl být problém něco koupit

Kamil

No a ze by ROPID trval na dodrzovani jizdniho radu? 🙂 Dlouhodoby bordel kolem Libne je pricinou chronickych zpozdeni, ktere nikoho moc netankuji. Organizace z CDP stylem „tak pozdrzime eSko v Ceskem Brode, aby nam tu projeli zpozdene vlaky odjinud“ zrovnatak. A stejne to tem typkum nevychazi… vetsinou ty zasahy dispeceru vic zkurvi, nez vyresi. I podprumerne naprogramovany software by to zvladl lepe, nez ego nekterych dispeceru…

Juraj

To sice ano, ale Ropid tohle moc neřeší.
Elefanty mají jezdit ve dvojicích, ale často se jezdí sólo.
Arriva na S49 má posílat Desira, ale časem to víceméně převzaly 845 (teď je tam dočasně GTW).
Na S8/S88 o víkendech jako posily jezdívala patra, ale teď tam jsou honeckery…

král j

Má to ten pan Augusta starosti. Kdyby si půjčili něco od ČD (Regionovu, Regioshark…)_

Paja

Žraloky nepůjčovat ale nasadit.

Tomáš V.

Žralok u KŽC? Kde personál ohrnoval nos i nad těmito křumpy ze Zvolena se slovy o tom, že to je moc moderní a komplikované?

Co by s tím žralokem asi dělali?

Geralt

Myslím že jednu 814 by jim ČD mohly odprodat. Beztak s novými vozidly jich začínají mít přebytek.

watslaw

Ale nemá KŽC v té smlouvě i klimatizaci?

noerf

Ta se dá osadit. Alternativou mohou být i regiosprintery, které se GWTR uvolní po nasazení všech Stadlerů RS1 na Šumavě, popřípadě

Qaws

Ty bude potřebovat žluťák pro Prahu, páč Pesa nestíhá…

Anonym03

Lepší nízkopodlažní bez klimatizace než vysokopodlažní a bez klimatizace.

Jiří Kocurek

Ta už s postupem roční doby nebude až tak potřeba.

Avlaky

V zimě stejne klimatizací nepotrebuji