pruvodce

Letiště přemýšlí o strategickém partnerovi pro handling

Pracovníci Czech Airlines Handling při práci na ploše letiště. Foto: Letiště PrahaPracovníci Czech Airlines Handling při práci na ploše letiště. Foto: Letiště Praha

O zahájení procesu vstupu investora bude jednat v září dozorčí rada.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pan Ptáček

Já se poněkud divím, že redakce ani nikdo jiný nezjišťuje a nevysvětlíte okolnosti “za oponou.” Třeba že pan Jarkovský už 2x opustil post šéfa handlingu. Poprvé za p. Juska, podruhé za p. Řehoře. Nějaký důvod to mít asi muselo… Co kauza p. Kolomazníka? Selhání jednotlivce nebo vedení a ředitele? Jak je možný, že nikdo z novinářů neprošťourá “sdílené služby” v rámci LP? Pokud se účelově dcera zatěžuje fakturama za nájem, sdílené služby, právní, poradenství, vedení, marketing atd., tak se nelze divit, že dcera je na černé nule nebo lehce v červených číslech – to je totiž do značné míry o… Číst vice »

Anonymus

CSA nikdy nefungovalo dobre. Statni moloch, cerna dira na pemize. Jako Ceske drahy apod. Budme radi, ze CSA uz statu nepatri. Stat nepotrebuje statni verejnou aerolinku. Ani nahodou.
Stat ma zajistovat letovy provoz, dbat na ibnfrastukrutu atd.

Pan Ptáček

Já nechci rozviřovat debatu na internetu, ale je třeba rozlišovat to, jak ČSA bylo napojené na politiky a příslušné penězovody (např. nákup 80 vozidel Audi, předtím Peugeot, zaplacení poradců, přes které se zaplatily dvoje volby ČSSD, političtí nominanti na funkci PREZ, VP, VŘ a zahr. zástupci (např. p. Pos v BKK, p. Jarkovský v CMB, p. Bělovský v NYC a desítky dalších.). Zde zcela souhlasím, že tyto věci byly špatně od morku kosti. Ale já psal o tom, že tehdejší Provozní úsek ČSA poskytoval služby nejen ČSA, ale především smluvním partnerům (namátkou denně AF, KL, LH, AZ, SR, AY, OS,… Číst vice »

Martin

Tipuji, ze redakce Zdopravy informace ma (duvody opakovaneho vyhozeni p. Jarkovskeho, kauza p. Kolomaznik atd.), ale z nejakych duvodu se jim do toho nechce stourat

Petr

Nojo, lidi nabrali, ale ti noví, bohužel, často nevědí co přesně dělat. Zaučení nějakou chvílí trvá…

Davo

A cast z nich az pozna o co se jedna, rychle skonci…

TS73

K stabilizaci situace…minulou sobotu cekani na na kufr 58 minut, na karuselech zmatek total..jJnak je dobre podivat se na trzby CAH a jejich hospodarsky vyskedek pocet zamrstnancu a chvili popremyslet..

František

Skoro bych si tipnul, že budou mít víc HRek a různých corporate girls, nez lidi, co nakládají kufry

Davo

Jen aby to nekoupil Menzies

David

Ten problémy přes léto úplně neměl…

Davo

Prave, ale to by byl slusny monopol.

Mysel

Zase by to fungovalo k plne spokojenosti koncoveho zakaznika.

Vašek bus

No ono jestli to nebude tím že Menzies handluje většinově pravidelné linky kdežto ČSAH handluje velkou většinu koupáků tudíž je pro ně asi složitější nastavit personální obsazení jednotlivých směn a protože lidí je nedostatek tak to staví na minimální stav což se musí zákonitě projevit v okamžiku kdy v rozmezní 2-3 hodin musí odbavit tolik mašin jako by odbavovali za celou noc.

Georg

Nemůže mít ns Letišti monopol….

Happy

A nebylo by lepší ty lidi strategicky pořádně zaplatit namísto vymýšlení konin?

Tomáš

To by bylo příliš jednoduché řešení.

AAAA

Přesně

MajsterN

Tak ale to je taky ten problém, ne? Současné státní řízení nás dostalo až sem. Proto ten strategický partner.

David

To nebude v PowerPointu vypadat tak pěkně a odměny pro management z toho taky nekoukaji.

Gunduľ neubiješ

Letiště? Z titulku není jasné o kterém je řeč….

Ondřej

Toto jest častým jevem, když se jedná o Prahu. Tento úkaz nazývejme Pragocentrismem, kdy obyvatel z perimetru Prahy ± 50 km zapomíná, že jsou na světě a zvlášť ve státě i jiná místa a že ne všichni automaticky znají a rozumí všem pražským záležitostem.

JirkaX

Prd Pragocentrismus, spíše jde o jednoduchá fakta, která jsou i v článku. Aneb pokud velký handling dělá jedna nechtěná dcera (ČSAH) a jeden soukromník (MA), pro který z nich asi hlediště hledá nevěstu?

David

Je to tak. Klasika zpravy, mluvi o nejake prazske ctvrti, ulici, lokalite bez toho aby se obtezovali rict, ze je to v Praze. Pragocentrismus jak vysity.

p.ondrash

Nekňourej tady

Jiří Kocurek

Ale na prvním řádku textu už ano. Žádná tragedie, mno problém s příliš moc kufry asi nebude záležitost .. Karlových Varů?

Gunduľ neubiješ

Jak píšou jiní, letiště jsou různé. Pro mne je třeba primární to Vídeňské, takže když mluvím/píšu o letišti, tak kolegové i blízká rodina ví o kterém. Nicméně u úplně cizích lidí bych nečekal, ze to budou tušit….