pruvodce

Oprava hlavní mladoboleslavské třídy vyjde o třetinu levněji, potrvá dva roky

Třída Václava Klementa, Mladá Boleslav. Zdroj: Mapy.czTřída Václava Klementa, Mladá Boleslav. Zdroj: Mapy.cz

Kromě opravy dojde i k úpravám řešení celé třídy Václava Klementa.

Odebírat
Upozornit na
guest
20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Blaster

Nenapadlo někoho udělat nadchod nebo podchod u Dřeváku přes silnici od Bondy směrem do města? To bude 6 proudou silnici pořád zastavovat semafor pro chodce?

Nevím

A jsou někde vidět plány?

Tom

Jasně, pořád víc a víc pruhů pro líné Škodováky z okolních vesnic (a nejen, i přímo z MB), pro které je pod jejich úroveň jezdit VD, jen ať dále jezdí po 1 člověku v autě a chodci u Bondy ať se klidně udusí 🙂 skutečnost o potenciálním neuskutečnění cyklostezky je už jen třešinkou na dortu.

Jiří Urban

Vstával jsem ve 4:20, abych mohl být včas a spolehlivě v práci, a po konci směny ještě na nákup a zařídit další věci před hodinovou cestou domu. Nějdřív si to vyzkoušej a pak sem piš tyhle hovadiny ty pitomče.

Jiří Kocurek

A ti lenoši pak v práci sedí u stolu, žejo? A do toho ještě „Oddělení protisměrných pruhů zajistí pásmo zeleně“, no chudáci chodci s nástupem elektromobilů.

Ne, jezdit celodenně á 15 minut s MHD do každé vesnice prostě není možné a Praze by řvali, co si to DP dovolu, takhle likvidovat spojení.

Lukáš F.

Ale zrovna do fabriky, kde mnoha lidem začíná a končí směna ve stejnou hodinu, by autobus ve vhodné časové poloze jet mohl.

Oni_prijdou

Do fabriky autobus boleslavské MHD zajíždí.

Dominic

Do Škodovky zajíždí MHD i linky PID, jinak od 7. brány (Bondy – autobusák) a 13. brány (Zalužany) odjíždí před a po směně hromada spojů každých pár minut

Jiří Kocurek

Mohl a běžně taky jezdívá. Ovšem opět nemůže jet ze všech vesnic, odkdud jede 5 a méně lidí do Škodovky. Tolik autobusů sehnat a co pak s nimi až do konce směny?

PS: Věděl by někdo modal split dojíždějících?

Jiří Urban

Nahrál jsem výkres sem. https://imgur.com/8u5sz5P

Když na obrázek kliknete pravým a dáte „Otevřít obrázek na nové kartě“ tak se otevře v původní velikosti. Pane Sůra, klidně ho přihoďte k článku ať tu zase není diskuse plná domněnek.

Jiří Urban

Mezi panelákem a budovou nákupu bude pruhů dokonce šest.

Blzx

To je solidní příšernost

Jiří Urban

Můj favorit je to odbočení doleva bez semaforu z parkoviště u 7. brány. Dát přednost autům v 5 pruzích + z protisměru + lidem na přechodu, který na výkresu nemá semafor (nyní ho má). Vzhledem k frekventovanosti chodců v tomto místě tam do roka bude zpět.

Blzx

Prezentace pro veřejnost? Nějaká vizualizace? Nic, vše se zase tutlá a ukáže se až bude rozhodnuto.

Mimochodem, co to vymýšlí s tou cyklostezkou? V téměř celém úseku je oddělená už dlouhá léta (vlastně v úplně celém, jen u centrály škody je na špatné straně), ale asi další způsob, jak vydolovat nějaké fondy

micat1

Ve dvou až třech pruzích v každém směru. No to bude obludnost. Aspoň u Bondy by měla být snaha udělat silnici co nejužší a křižovatku taky co nejpříjemnější pro chodce a cyklisty, přeci jen to je (a s novým nádražím tím spíš) střed města.

PavelX

Když tam jsou semafory, tak proč to dělat „co nejužší“? Čemu to pomůže kromě toho, že to bude nonstop ucpaný, bude tam vznikat chaos a navíc po česku obložené balisety, legem a čmáranicema? Tam by se spíš hodil podchod nebo nadchod, když už.

micat1

Jednak víc aut = víc hluku => nepříjemné pro okolní chodce a cyklisty a za druhé to bude taky pravděpodobně znamenat delší intervaly na přechodu. Takováhle monstrkřižovatka už dnes ve městě nemá co dělat. Tranzit tudy žádný nejezdí a pro chodce to bude/je nejdůležitější místo v MB, tak by to tak i mělo vypadat. Podchod už je vůbec hloupost, ony jsou důvody, proč se od nich ustupuje, nikdo z chodců je totiž nechce, když by mohl pohodlně přejít silnici úrovňově. Je to jen další infrastruktura pro auta.

Dominic

Je to jedna z ulic s největším provozem v ČR.

micat1

A? Taky to bude (už asi i je) místo s největší frekvencí chodců a cyklistů v MB. A ti by měli mít na takovém místě jednoznačně prioritu.

Pavel

😀 😀 😀