pruvodce

Přestavba nebezpečné křižovatky na D7 u letiště se odkládá. Čeká se na vyvlastnění pozemku

Příprava na přestavbu MÚK Aviatická na D7 u pražského letiště. Foto: Zdopravy.cz, Jan NevyhoštěnýPříprava na přestavbu MÚK Aviatická na D7 u pražského letiště. Foto: Zdopravy.cz, Jan Nevyhoštěný

Příští rok se bude rozšiřovat jen navazující úsek dálnice D7.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
M.D.

Nevíte někdo, proč se to už před lety, když se tato MÚK předělávala, neudělalo nějak logičtěji? Nechápu, kdo vymyslel, že nové řešení křižovatky bude obsahovat takto minimalistický odbočovací pruh, který nemůže vyhovovat žádným bezpečnostním předpisům.
Proč se třeba nevyužil původní sjezd, který by se napojil na nový kruhový objezd a udělal by se delší odbočovací pruh.

Předpokládám, že to asi mělo nějaký logický důvod, jen jsem nepochopil, proč vymysleli takto nebezpečné řešení, které navíc způsobuje neustálé kolony.

Daveran

Tehdy to předělával soukromý investor (předchozí majitel outletu POP), bez toho by bývali nedostali kolaudaci. Bylo to nejlevnější řešení které vyhovělo předpisům a mělo vydržet právě do definitivní přestavby celé křižovatky.

M.D.

Tak jestli tohle splnilo předpisy, tak to potěš koště.

Daveran

V tom úseku to ještě není dálnice, takže ano splnilo, je tam 90 km/h…. A jsou tam i horší nájezdy a sjezdy (a to už na dálnici, je tam proto omezení na 110 km/h), viz exit Středokluky (u Tuchoměřic už ho předělali). Postupně se to předělává.

Pavel

Nevite nekdo proc je navrhova rychlost na D7 jen 80km/h? Myslim, ze mohli dat alespon 120, kdyz uz ne 130. Tohle zase bude vytvaret spunt :-/

PetrN

Návrhová rychlost neznamená jaká tam bude v reálu rychlost povolena, jsou úseky dálnic s návrhovkou 100 a běžně je tam MPR 130km/h… Ale vzhledem k budoucímu vychýlení D7 (v oblouku) a blízkost MUK Přední Kopanina s D0, kde bude docházet k velmi silnému průpletu vozidel z D0 na letiště s provozem dále na D7 absolutně nedává smysl zde mít povoleno více než 100km/h… D7 nebude přímka jak doposud, bude se odpojovat nájezdovými rampami z obou směrů D0 a velká MUK Aviatická bude od té D0xD7 vzdálena jen cca 1km. Jo a mimochodem, při rychlosti 80km/h je propustnost dálničního úseku nejvyšší,… Číst vice »

Pavel

Dekuji za smysluplnou odpoved.

Fr_von_Dr

A vypadá to, že i po úpravě semafor, 50km/h a přechod na „dálnici“ zůstane. To by opravdu nešel tento úsek vyřešit kompletně?

David

Toto resi dalsi stavba, D0 vs D7 s odklonem D7 mimo soucasnou trasu.

V. F.

Ach ty lobotomové v populaci 🙁
Žádný semafor tam nebude, jelikož dálnice povede jinudy. Kolikrát jsem to už musel psát..

Tom

Já bych se být Vami lehce uklidnil.

MP22

Tak může jít o někoho, kdo to tolik neprožívá jako ty a jeho zájmy jsou jiné, tak nemusí znát každý plán ŘSD a každou mapu nazpaměť. Také může jít o někoho, kdo má řidičák teprve rok anebo ho ještě nemá vůbec a holt se nenarodil jako ty s celým světovým věděním. Hňupe

DavidS

A i přesto si myslí, že se nikdo nad tím nepozastavil a je první koho to napadlo.

Ivan_pha

Bude tam lávka překlenující i trať na letiště.

Tomáš Buček

Měl jsem zato, že už funguje institut předběžné držby, který měl problém nespolupracujících vlastníků definitivně vyřešit. (?) To nám ten liniový zákon asi tak úplně nefunguje, když jeden potížista zdrží stavbu o dva roky

Dusanh

Otázka je, podle jaké legislativy se to schvalování stavby původně rozeběhlo.

Tom Matto