Provoz se na hlavní trať u Ostravy vrátí v pátek, na Slovensko se bude jezdit přes Vítkovice
Železniční uzel Ostrava pod vodou. Zdroj: Správa železnic
Nejhorší situace zůstává po povodních v oblastech Krnovska, Opavska, Bruntálska a Jesenicka.
Na Slivensko pres Vítkovice ….. a jak Silesia z Prahy na Waršavu by mohla také tudy a pak obrat v Těšiné na Petrovice …
opravuji Slovensko …
Jak to bude s R8, stále jenom do Hranic?
Je to věc, která by mne také zajímala. Jediné co vím je, že mezi Hranicemi pendlují 3 soupravy. Zbylé 4 jsou nejspíše uvízlé v Bohumíně, protože tam nocují a provoz byl přerušen během noci.
Pro změnu uzavření kolem Mikulova…
A to už Dyje v Hevlíně postupně a skoro neznatelně klesá
https://sap.pmo.cz/portal/SaP/cz/pc/Mereni.aspx?id=029&oid=2
Neviete prosím, či provoz na Slovensku bude už od piatkového rána? Alebo až nejak behom dňa?
Ještě zvýšit dopravní obslužnost Vítkovického nádraží, když tam budou zastavovat spoje na Slovensko. Ale podle mě by mě DPO odpálkovalo
DPO je dle jejich slov nejmodernější a nejlepší dopravni podnik na světě, tak ať tu obslužnost zajistí…
Do centra můžete 12, nejdřív pěšky na most a pak vyhlídkovou jízdou přes všechny lákavá zákoutí Vítkovic a Mariánských hor 😉
Jenom 12 nepobere tolik lidí. Možná by bylo dobré tam odklonit linku 1 a udělat tam provizorní nástupiště. Moravská by se snad obešla bez tramvají . Si mohou dojít na Jubilejku a Dřevoprodej zase na Provaznickou
To byla víceméně ironie. Spíš by se hodilo zcelodennění 6, nebo to odklonění 1.
Mimochodem, nepoužívané nástupiště tam je, jen teda poněkud blbě přístupné.
https://mapy.cz/s/nagozabuhe
Neví někdo, zda-li EX1/4 do Polska bude jezdit odklonem skrz Petrovice? Případně zda-li po povodních není polská část tratě taktéž zlikvidovaná?
Petrovice by měli být ok, jezdí tam nákladní vlaky mezi Revirem a Polskem.
V Polsku jsou problémy zejména v okolí Kladska a Podsudetske magistrále. Tady je to v pohodě, jen teda to přes Zebrzydowice trochu drhne pro započatou rekonstrukci a tragické řízení provozu.
Zrovna dnes jsem jel Regiojetem z Prahy do Krakova prave pres Petrovice
kudy to odklánějí ?… z Hranic na Půchov , Žilinu a pak zpět přes Těšin a Karvinou na Petrovice ?
Tak tady bude potřeba zrušit nadchody a udělat podchody 🙂
Trasa přes Vítkovice umožní dálkovým vlakům víceméně dodržovat jízdní řády což je asi v dané chvíli nejlepší zpráva…
S dodržováním JŘ bych nepočítal. Jezdit budem v dotčených úsecích sníženou rychlostí, budou přenášena zpoždění od Prahy, budou zmatky v přestupech a obratech. Viděl bych to na desítky minut.
A ještě jednokolejný provoz mezi Bartovicemi a Havířovem.
a rozkopané Havířovské nádraží
To bude pro náklady psycho se přes haiřov dostat do českého tešina.pres den asi ani náhodou.
Expresy směr Slovensko jezdí maximálně jednou za dvě hodiny. Pokud regionální doprava jezdí omezeně (momentálně jen po hodině), tak kritické to nebude. Plný provoz regionálky stejně nebude možný do otevření úseku přes hlavák. Spíš jak tam protlačit i nějaké náklady.
Vlaky nejezdí jenom v jednom směru.
Na většině traťového úseku se může jezdit 80 km/h, funguje autoblok. Omezení to je, ale nedělejme z toho jednokolejný provoz na bábobloku. To už spíš ten Havířov.
Vlaky nejezdí co hodinu, musí jet ještě vlak zpět. Takže co cca 30 min. a tak samo rychlíky
Plus spêšnáky co hodinu.
Proto píšu víceméně…
Typicky cesky kverulant… normalni clovek by byl rad, ze se nejak projede.
Půlhodinový takt , do toho EC a RegioJet. Dodržovat se bude vše. Jen ne jízdní řád.
Jezdí se jen v hodinovém taktu. Nejsou soupravy a R61 nemá kudy jezdit.
A kde jsou ty soupravy? (Přece se to nejak objet dá)
Že by třeba v Bohumíně? To chcete objet kudy, když je z Bohumína zastavený provoz na všechny 3 směry?
Tak už se to pomalu postupně začne rozjíždět.
Jak je napsáno. Jesenicko, Bruntalsko a Opavsko. Když uvidíte jak trať vypadá tak budeme rádi když se bude jezdit příští rok.