pruvodce

Provoz se na hlavní trať u Ostravy vrátí v pátek, na Slovensko se bude jezdit přes Vítkovice

Železniční uzel Ostrava pod vodou. Zdroj: Správa železnicŽelezniční uzel Ostrava pod vodou. Zdroj: Správa železnic

Nejhorší situace zůstává po povodních v oblastech Krnovska, Opavska, Bruntálska a Jesenicka.

Odebírat
Upozornit na
guest
55 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Na Slivensko pres Vítkovice ….. a jak Silesia z Prahy na Waršavu by mohla také tudy a pak obrat v Těšiné na Petrovice …

Pavel

opravuji Slovensko …

Ojin

Jak to bude s R8, stále jenom do Hranic?

Tomáš Cejp

Je to věc, která by mne také zajímala. Jediné co vím je, že mezi Hranicemi pendlují 3 soupravy. Zbylé 4 jsou nejspíše uvízlé v Bohumíně, protože tam nocují a provoz byl přerušen během noci.

Tomáš Záruba

Pro změnu uzavření kolem Mikulova…

Jiří Kocurek

A to už Dyje v Hevlíně postupně a skoro neznatelně klesá
https://sap.pmo.cz/portal/SaP/cz/pc/Mereni.aspx?id=029&oid=2

Filip

Neviete prosím, či provoz na Slovensku bude už od piatkového rána? Alebo až nejak behom dňa?

Pavel Vavříček

Ještě zvýšit dopravní obslužnost Vítkovického nádraží, když tam budou zastavovat spoje na Slovensko. Ale podle mě by mě DPO odpálkovalo

Dfg

DPO je dle jejich slov nejmodernější a nejlepší dopravni podnik na světě, tak ať tu obslužnost zajistí…

Pezos

Do centra můžete 12, nejdřív pěšky na most a pak vyhlídkovou jízdou přes všechny lákavá zákoutí Vítkovic a Mariánských hor 😉

Pavel Vavříček

Jenom 12 nepobere tolik lidí. Možná by bylo dobré tam odklonit linku 1 a udělat tam provizorní nástupiště. Moravská by se snad obešla bez tramvají . Si mohou dojít na Jubilejku a Dřevoprodej zase na Provaznickou

Pezos

To byla víceméně ironie. Spíš by se hodilo zcelodennění 6, nebo to odklonění 1.

Mimochodem, nepoužívané nástupiště tam je, jen teda poněkud blbě přístupné.
https://mapy.cz/s/nagozabuhe

Marana_CZE

Neví někdo, zda-li EX1/4 do Polska bude jezdit odklonem skrz Petrovice? Případně zda-li po povodních není polská část tratě taktéž zlikvidovaná?

Tomáš Škrov

Petrovice by měli být ok, jezdí tam nákladní vlaky mezi Revirem a Polskem.

182-097

V Polsku jsou problémy zejména v okolí Kladska a Podsudetske magistrále. Tady je to v pohodě, jen teda to přes Zebrzydowice trochu drhne pro započatou rekonstrukci a tragické řízení provozu.

Matfyzák

Zrovna dnes jsem jel Regiojetem z Prahy do Krakova prave pres Petrovice

Pavel

kudy to odklánějí ?… z Hranic na Půchov , Žilinu a pak zpět přes Těšin a Karvinou na Petrovice ?

MHD

Tak tady bude potřeba zrušit nadchody a udělat podchody 🙂

Jan

Trasa přes Vítkovice umožní dálkovým vlakům víceméně dodržovat jízdní řády což je asi v dané chvíli nejlepší zpráva…

SpitiPater

S dodržováním JŘ bych nepočítal. Jezdit budem v dotčených úsecích sníženou rychlostí, budou přenášena zpoždění od Prahy, budou zmatky v přestupech a obratech. Viděl bych to na desítky minut.

Liška

A ještě jednokolejný provoz mezi Bartovicemi a Havířovem.

roman

a rozkopané Havířovské nádraží

Martin 13

To bude pro náklady psycho se přes haiřov dostat do českého tešina.pres den asi ani náhodou.

Pezos

Expresy směr Slovensko jezdí maximálně jednou za dvě hodiny. Pokud regionální doprava jezdí omezeně (momentálně jen po hodině), tak kritické to nebude. Plný provoz regionálky stejně nebude možný do otevření úseku přes hlavák. Spíš jak tam protlačit i nějaké náklady.

roman

Vlaky nejezdí jenom v jednom směru.

Pezos

Na většině traťového úseku se může jezdit 80 km/h, funguje autoblok. Omezení to je, ale nedělejme z toho jednokolejný provoz na bábobloku. To už spíš ten Havířov.

roman

Vlaky nejezdí co hodinu, musí jet ještě vlak zpět. Takže co cca 30 min. a tak samo rychlíky

Martin 13

Plus spêšnáky co hodinu.

Jan

Proto píšu víceméně…

Kamil

Typicky cesky kverulant… normalni clovek by byl rad, ze se nejak projede.

Smutny pohled

Půlhodinový takt , do toho EC a RegioJet. Dodržovat se bude vše. Jen ne jízdní řád.

Pezos

Jezdí se jen v hodinovém taktu. Nejsou soupravy a R61 nemá kudy jezdit.

Avlaky

A kde jsou ty soupravy? (Přece se to nejak objet dá)

javr

Že by třeba v Bohumíně? To chcete objet kudy, když je z Bohumína zastavený provoz na všechny 3 směry?

SpitiPater

Tak už se to pomalu postupně začne rozjíždět.

Krnov

Jak je napsáno. Jesenicko, Bruntalsko a Opavsko. Když uvidíte jak trať vypadá tak budeme rádi když se bude jezdit příští rok.