Silnice • Autobusy SOR získal velkou zakázku v Polsku. Dodá 46 autobusů do Wrocławi a okolí 10.09. 2024 8:30 Prezentace elektrobusu SOR ve Wroclawi. Foto: Wroclaw.pl Autobusy musí být vybaveny i defibrilátory. Zpět na článek Pravidla diskuzí na stránkách deníku Zdopravy.cz Odebírat Upozornit na nové odpovědi na můj komentář Label Jméno* Email* Label Jméno* Email* 17 Komentáře nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené Inline Feedbacks View all comments Traman 12 dny Vsude v Polsku maji paradni Solarisy a Wroclaw zkousi sroty SOR. Budou na posmech celemu Polsku. Martin Grill 15 dny Jako cestující mnohem více preferuju Solaris, docela se polákům divím. Řešením interiéru a použitými materiály je SOR 10 let pozadu. MHD Reply to Martin Grill 15 dny Pravděpodobně byly hodnotící parametry poněkud objektivnější, než tvé preference. Nowni 16 dny V nadpisu se píše o 46 autobusech Sor, avšak v článku je zmíněno pouze 39 Sorek. Co pak je těch zbylých sedm, prosím? Jan Sůra Autor Reply to Nowni 16 dny 7 elektrobusů (pardon, vypadlo při pozdější editaci textu o přesné rozdělení objednávky dieselových autobusů) Eso363 Reply to Nowni 15 dny Sice říkáte blbost, ale pravda je, že SOR založil pan Trnka, aneb bývalý ředitel Karosy. král j 16 dny To je příjemný úspěch našeho průmyslu. SOR je vlastně pokračovatelem naší Karosy, když ve Vysokém Mýtě nyní působí cizí firma. Lukáš F. Reply to král j 16 dny No jen abyste nebyl zklamán, až zjistíte, kdo je majitelem SORu. Jméno Reply to Lukáš F. 16 dny Křetínský, a pointa? Padre Reply to král j 16 dny A jaké autobusy prosim vyrábí Iveco ve Vysokém Mýte? Bangladešské? MP22 Reply to Padre 16 dny No pravděpodobně tím chce říct to, že vydělaný kapitál se z většiny přesune k matce do zahraničí. Což v případě domácí firmy hrozí méně Kubrt Reply to MP22 16 dny Za to Křéťa si koupí nějakou teplárnu nebo fotbalový klub třeba ve Francii. V dnešní době, kdy se kapitál přelejvá kolem světa, už nemá smysl řešit, jestli někdo jako děcko mluvil nejdřív česky, nebo italsky. Jiří Kocurek Reply to MP22 16 dny „vydělaný kapitál“ Kapitál se investuje, vydělává se zisk, popřípadě mzda. noerf Reply to Padre 16 dny Má italského majitele. Sranda je, že ohledně dieslových autobusů dodávají oba výrobci motory Iveco. král j Reply to noerf 16 dny SOR má italského majitele? To nevím. Jiří Kocurek Reply to Padre 16 dny Naftové, elektrické, plynové … … za dob Národních podniků tam měli zaměstanci o dost nižší mzdy, přepočítáme-li to paritou kupní síly. Zisk připadl státu, tedy Straně a Vládě … … taky je lze dělit na krátké a kloubové, městské, meziměstské a dálkové. Barvu laku si určuje zákazník, nejsou jen modro- a červenobílé. Horal Reply to král j 16 dny To je zase kokotina.
Vsude v Polsku maji paradni Solarisy a Wroclaw zkousi sroty SOR. Budou na posmech celemu Polsku.
Jako cestující mnohem více preferuju Solaris, docela se polákům divím. Řešením interiéru a použitými materiály je SOR 10 let pozadu.
Pravděpodobně byly hodnotící parametry poněkud objektivnější, než tvé preference.
V nadpisu se píše o 46 autobusech Sor, avšak v článku je zmíněno pouze 39 Sorek. Co pak je těch zbylých sedm, prosím?
7 elektrobusů (pardon, vypadlo při pozdější editaci textu o přesné rozdělení objednávky dieselových autobusů)
Sice říkáte blbost, ale pravda je, že SOR založil pan Trnka, aneb bývalý ředitel Karosy.
To je příjemný úspěch našeho průmyslu. SOR je vlastně pokračovatelem naší Karosy, když ve Vysokém Mýtě nyní působí cizí firma.
No jen abyste nebyl zklamán, až zjistíte, kdo je majitelem SORu.
Křetínský, a pointa?
A jaké autobusy prosim vyrábí Iveco ve Vysokém Mýte? Bangladešské?
No pravděpodobně tím chce říct to, že vydělaný kapitál se z většiny přesune k matce do zahraničí. Což v případě domácí firmy hrozí méně
Za to Křéťa si koupí nějakou teplárnu nebo fotbalový klub třeba ve Francii. V dnešní době, kdy se kapitál přelejvá kolem světa, už nemá smysl řešit, jestli někdo jako děcko mluvil nejdřív česky, nebo italsky.
„vydělaný kapitál“
Kapitál se investuje, vydělává se zisk, popřípadě mzda.
Má italského majitele. Sranda je, že ohledně dieslových autobusů dodávají oba výrobci motory Iveco.
SOR má italského majitele? To nevím.
Naftové, elektrické, plynové …
… za dob Národních podniků tam měli zaměstanci o dost nižší mzdy, přepočítáme-li to paritou kupní síly. Zisk připadl státu, tedy Straně a Vládě …
… taky je lze dělit na krátké a kloubové, městské, meziměstské a dálkové. Barvu laku si určuje zákazník, nejsou jen modro- a červenobílé.
To je zase kokotina.