pruvodce

Tesla bude mít v Česku druhou plnohodnotnou pobočku, chystá se v Brně

V Brně otevře druhá česká plnohodnotná pobočka Tesly. Zdroj: Nová ZbrojovkaV Brně otevře druhá česká plnohodnotná pobočka Tesly. Zdroj: Nová Zbrojovka

Brněnská pobočka Tesly bude větší než ta pražská.

32 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
v.sp

Proč je vlastně Tesla v ČR takhle mizerná? Teprve teď druhé prodejní místo, mizerný servis.

Superchargery nejsou otevřené pro ostatní elektromobily pro občany z ČR (přitom všech 7 superchargerů v ČR otevřených je – ale ne pro Čechy). Nebo už se to změnilo?

eLzyx

Superchargery jsou otevřené pro všechny – i pro lidi z ČR. Lidi z ČR mohou nabíjet s jinou značkou auta i na zahraničních Superchargerech. Jen je nutné si zjistit, které jsou otevřeny pro všechny. Třeba v Chorvatsku nejsou otevřeny pro všechny

v.sp

Aha, řešil jsem to v lednu, a to mě to s adresou v ČR nešlo. Díky za update.

Patresko

Na Slovensku neni ani jedna pobočka 🤠

Mira z Brna

Zdravím.
Na místě té šedé nadhery stávala supr hospoda. Vždy když jdu kolem, zamáčknu slzu.
Sbohem Pod ořechy.
M.

Tomáš Záruba

Kdyby to v tom Hloubětíně nedávno nezbourali, mohla být pražská Tesla přece jen větší. 😀

Padre

Nejvíce potěšíte drobným dárkem,třeba dobrou knihou.

milanek

Souhlasím, rozhodně se to dá té basy pronést snáz než Tesla (ale třeba měl na mysli radio).

Prngr

No, v Německu v červnu elektroauta -20 %, Tesla snad -40%?
Jen dotační zlodějina

Prngr

zajímalo by mě, s čím mínusáři nesouhlasí?
Nebo jen Muskfanatici nebo elektrofanatici?

radi

prodej BEVs v Nemecku -30pc.. ale v Britanii +6,2, ve Francii +5,4, v Belgii skoro +50procent.. tim nechci naznacit, ze se prodej jinde v Evrope nepropadl, treba Norsko kleslo taky.. je fakt, ze pokud ty auta vic nezlevni, lidi se o ne nebudou tolik zajimat a budou mit porad „strach z neznameho“..

Vilda

Hlavně ty dotace táhnou prodeje. Z našich peněz.

Daniel

Opravy dvojek a trojek jsou také dotovány z daní občanů.

Kebab

Jistě, také třeba zdravotnictví. To jsou ale všechno věci, které nám všem přináší benefity, na rozdíl od dotovaných EV.

Jiří Kocurek

On daniel nejezudí autem, tudíž silnice nepotřebuje a když ne on, tak ani nikdo jiný. Úzkou cestu bez chodníku v životě asi nikdy neviděl, aniž by viděl lidi po ní chodit.
A že by si někdo po silnici vezl materiál na opravu střechy, aby mu do domu časem nezačalo téct a nepřišel o bydlení? To už je pro ridičbijce příliš složité.

Jiří Kocurek

A po těch trojkách občané nejezdí a nechodí? Po nich se nevozí potraviny nezbytné pro život, ikdyby to bylo v rámci okresu? IZS je nepotřebuje?

Daniel

Dnešní urvané plechy, co prorazily dům jsou nezbytné potraviny? A chutná vám víc korozivzdorná 10 nebo pozinkovaná pětka? Byznys autodopravců je třeba dotovat z vašich daní?

Jiří Kocurek

Tohle myslím: Došel mi chleba, jdu si ho koupit do obchodu.

Ten chleba potřebuju nezávisle na tom, jestli někdo veze železo. Nebo snad necháte děcka ve škole hlady aby silnice nebyla potřeba?

Jiří Kocurek

A co se železa týká: Na Dvorecký most, na stavbu, se dostane jak?

král j

Je dobré, že se tradiční česká/československá značka opět vzmáhá. Pokud si pamatuji, v Brně TESLA byla.

Ares

😂😂😂

Padre

Ano ,pokud si pamatuji ,tak za socialismu byly jejím nejslavnějším výrobkem gramofony, které se vyvážely do Japonska jako kolotoče pro loutková divadla

PeDazOl

Třeba gramofony se v Litovli vyrábí pro top značky dodnes. Je to pokračování technologie Tesly Litovel v podání firmy SEV Litovel, jejich stroje najdete kupříkladu v portfoliu značky Pro-Ject. Pro gramofony TEchnicky SLAbé neplatilo. 🤣

Padre

To je jistě možné.Ale platilo to třeba pro výrobky fy Tesla Přelouč.Měl jsem tu čest (1989)s jejich léta v potu tváře vyvíjeným radiomagnetofonem Condor/Orel(jiná barva plastů) a musím říct, že se jednalo o šmejd první třídy.

Poručík Mazurek

U tesláckých výrobků byl hlavní problém v nedostupnosti deviz, proto všechny komponenty musely být z východního bloku. A jejich kvalita byla leckdy dost tragická. Třeba u toho Condoru si tesláci přivydělávali výměnou automatického vypínání po dojetí pásku kazety na konec. Originál byl ze socialistického dovozu a na většině přístrojů nefungoval. A podobných detailu měly Condory víc, takže i když to byla docela povedená mašina, brzy získala hroznou pověst.

Nose Peak

Na ruinách Tesly vzniklo několik firem zabývajících se elektronovou mikroskopií…

Rodrák

Spíš než z ruin Tesly vznikly na základech postavených Ústavem přístrojové techniky Akademie věd.

Jarek

Technicky slabá.

člověk

A proto se jich prodává 10x víc než EV od vw škoda, to má logiku …

PeS

ty jsou ještě technicky slabší než ta TEchnicky SLAbá

člověk

a u kterého typu máte ty špatné zkušenosti s technikou?

jaroslav-toman

Ani ta první nebo plnohodnotná, půl roku čekáme na díly a na opravu a většinu oprav stejně pro ně dělá Advantage Cars.