pruvodce

V Ostravě dokončili unikátní tramvajovou dráhu, kvůli koncertnímu sálu zajistí tichý provoz s nižšími vibracemi

Modernizovaná dráha na ul. 28. října. Zdroj: DPOModernizovaná dráha na ul. 28. října. Zdroj: DPO

Modernizace přes 400 metrů dlouhého úseku obousměrně vyšla přibližně na 80 milionů korun.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
km213393

200 tisíc za metr tiché trati. A STK s policií, které ignorují vytuněnce s násobně větším kraválem. Tramvaj veze desítky lidí, motorka jednoho dementa. Zdárně utracené peníze.

Roman J

Jako snad jediné větší město v Banana stanu krmeném dotacemi ( rozumej ČR ) Ostrava nebuduje infrastrukturu pro MHD ( tramvaje a trolejbusy) ale pouze opakovaně provádí rekonstrukce . Neumí nebo není schopna postavit nic ale zato to umí světové prodražit, klobouk dolů 😊

Jiří Kocurek

A protože tam tramvajové koleje už ležely, tak se o stavbu nejedná, stačilo je natřít.

Filda

Ostrava stavět nemusí, protože infrastrukturu pro tramvaje již má téměř dostavěnou. Chybí dokončit poslední tramvajový úsek v Porubě. Trolejbusová infrastruktura je hotová a nyní se nevyplatí ji tahat dál, případně se využijí elektrobusy. V Ostravě se nyní modernizují zastávky, tratě, i blízké okolí, které jsou rovněž důležité. Kritizovat zrovna ostravskou MHD chce odvahu, sice není dokonalá, ale je nejlepší v ČR😊

ssjs

Taky za to „nejlepší“ platíme. Když porovnáme cenu roční jízdenky Praha x Ostrava v parametrech plocha, četnost spojů, natož metro..

Kkarel

400 m 80 melounů někde je něco špatně.

Karl vB.

Je to před krajským úřadem….

roman

co?

duch

Škoda, že se zároveň neopravil i úsek Krajský úřad – Mariánské náměstí.

Pezos

Nějakou práci si museli nechat na příště. Opakovanými uzavírkami stejných úseků je Ostrava proslulá. Jak v MHD, tak na silnicích 😛

PetrK

viz D56 😢

HLN

Asi tak, tahle nekompetentnost je plivnutí do tváře daňovym poplatníkům…

Jirka

Jaka nekompetentnost? V ostrave a na ms kraji jsou prece elitni odbornici na dopravu, jake nenajdete nikde v galaxii. Kritiku neprijimaji, navrhy na zlepseni taky ne, protoze „nikdo by to nevymyslel lip“…
Ale kdyz volenym politikum staci pekna prezentace v powerpointu, kde jsou podle potreby ohybana cisla, aby to vypadalo dobre (ikdyz realita je uplne jina), tak tomu tady neni pomoci.

Jirka

To platilo mesto,ubytek trati si musi „zaplatit“podnik

Pavel

… podnik, který zcela patří a který předkládá žádosti o dotace komu?

Jan Tichavský

Odhlučnění se snad provádí pro každou novou trať nebo rekonstrukci, co je tady speciálního?

Rosťa

Cena je speciální.

Petr

Aspoň to vyzkouší pro Vltavskou filharmonii.