Železnice Vlaky opět jezdí přes Moravu, třináctidenní výluka kvůli novému mostu skončila 27.10. 2023 19:00 Nový most přes řeku Moravu mezi Lanžhotem a Kúty. Foto: ZSSK Most z roku 1926 nyní čeká demolice. Zpět na článek Pravidla diskuzí na stránkách deníku Zdopravy.cz 25 Komentáře nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené Inline Feedbacks View all comments martin.dilli 10 měsíců Je tedy nějaká představa, kdy bude vše hotovo a opět dvojkolejka ? Danny 10 měsíců Otázka – ta modernizace úseku Kúty – Děvínská N. V., co měla začít cca 2 roky zpět je definitivně u ledu na neurčito? SYN 10 měsíců Ten starý most je tak hnusný a rezavý, že snad MUSÍ být chráněnou památkou (starou sto let)… jak se jim to podařilo zbourat?? Tukan 10 měsíců Kde jsou ti zachránci mostů z Prahy? Jan Horák Reply to Tukan 10 měsíců Ti nelení, kriminálka už musí vyšetřovat kdo může za to že se Vyšehradský most nenatíral. https://nasregion.cz/hospodarska-kriminalka-zahajila-trestni-rizeni-k-udrzbe-mostu-na-vytoni-353848 V. P. 10 měsíců Někdo si spletl asi vlajku? Co s tím mají společné Italové? Jan Sůra Autor Reply to V. P. 10 měsíců Slovensko-italské sdružení stavebních firem. Velký hektor Reply to Jan Sůra 10 měsíců Proc Facepalm Reply to Velký hektor 10 měsíců protože je rok 2023 Jiří Kocurek Reply to Facepalm 10 měsíců Alois Negrelli, 150 roků dozadu, nic nového. Ketchup1970 Reply to Jiří Kocurek 10 měsíců Těch Italů tady bylo víc . Leštění Reply to Velký hektor 10 měsíců Spoustu tratí u nás postavili Italové například Brno- Česká Třebová. SYN Reply to Leštění 10 měsíců Především v tunelářství (teď nemyslím kradení) byli mnohem pokročilejší a zkušenější než „domácí“… Martin Max 10 měsíců No škoda,že na slovenský straně se během tý výluky nedělalo nic.Aspoň ten kus od hranice do Kútou mohl projít nějakou „optimalizáciou“. Projektant Reply to Martin Max 10 měsíců Stavba tam probíhá, ostatně i v článku je zmínka o pracích v zast. Brodské. Akorát mají zpoždění oproti původnímu plánu. JF Kalimero 10 měsíců Naštěstí ten starý nechtěl nikdo zachránit. vasek.beroun 10 měsíců Moc hezký most. Jiří Kocurek Reply to vasek.beroun 10 měsíců V jednoduchosti je síla, popřejme mu tedy 100 let života. Elb 10 měsíců Bude se tam zvedat rychlost? Projektant Reply to Elb 10 měsíců Ano, na 160 km/h. Nově bude v úseku délky cca 12 km. Pouze před Kúty zůstane propad na cca 100 (?). PvvS 11 měsíců A nechtěl by ho jistej spolek z Prahy ? Třeba by jim na hraní stačil a dali by pokoj. Jiří Kocurek Reply to PvvS 10 měsíců Sice nejsem spolek z Prahy, ale šlo by to: Staré železo z tohoto mostu do ocelářské pece, v ní roztavit, pak vyválcovat, převézt do mostárny a vyrobit most nový, kamkoliv bude potřeba. Apollo 17 Reply to PvvS 10 měsíců No spolek „Za starý Lanžhot “ asi zaspal :-). A jaké to mohlo být krásné panoráma s nýtovaným mostem. qwertz Reply to Apollo 17 10 měsíců Se starym mostem si cesi poradi. Nebyl by to prvni most, ktery nekdo ukradl a odvezl do sberu 🙂 Jiří Kocurek Reply to Apollo 17 10 měsíců Když Královské Vinohrady už nejsou vinohrady.
Je tedy nějaká představa, kdy bude vše hotovo a opět dvojkolejka ?
Otázka – ta modernizace úseku Kúty – Děvínská N. V., co měla začít cca 2 roky zpět je definitivně u ledu na neurčito?
Ten starý most je tak hnusný a rezavý, že snad MUSÍ být chráněnou památkou (starou sto let)… jak se jim to podařilo zbourat??
Kde jsou ti zachránci mostů z Prahy?
Ti nelení, kriminálka už musí vyšetřovat kdo může za to že se Vyšehradský most nenatíral.
https://nasregion.cz/hospodarska-kriminalka-zahajila-trestni-rizeni-k-udrzbe-mostu-na-vytoni-353848
Někdo si spletl asi vlajku? Co s tím mají společné Italové?
Slovensko-italské sdružení stavebních firem.
Proc
protože je rok 2023
Alois Negrelli, 150 roků dozadu, nic nového.
Těch Italů tady bylo víc .
Spoustu tratí u nás postavili Italové například Brno- Česká Třebová.
Především v tunelářství (teď nemyslím kradení) byli mnohem pokročilejší a zkušenější než „domácí“…
No škoda,že na slovenský straně se během tý výluky nedělalo nic.Aspoň ten kus od hranice do Kútou mohl projít nějakou „optimalizáciou“.
Stavba tam probíhá, ostatně i v článku je zmínka o pracích v zast. Brodské. Akorát mají zpoždění oproti původnímu plánu.
Naštěstí ten starý nechtěl nikdo zachránit.
Moc hezký most.
V jednoduchosti je síla, popřejme mu tedy 100 let života.
Bude se tam zvedat rychlost?
Ano, na 160 km/h. Nově bude v úseku délky cca 12 km. Pouze před Kúty zůstane propad na cca 100 (?).
A nechtěl by ho jistej spolek z Prahy ? Třeba by jim na hraní stačil a dali by pokoj.
Sice nejsem spolek z Prahy, ale šlo by to: Staré železo z tohoto mostu do ocelářské pece, v ní roztavit, pak vyválcovat, převézt do mostárny a vyrobit most nový, kamkoliv bude potřeba.
No spolek „Za starý Lanžhot “ asi zaspal :-).
A jaké to mohlo být krásné panoráma s nýtovaným mostem.
Se starym mostem si cesi poradi. Nebyl by to prvni most, ktery nekdo ukradl a odvezl do sberu 🙂
Když Královské Vinohrady už nejsou vinohrady.