Ten nátěr tomu sluší a přitom to vypadá jako úplně jiný vlak. Jak bylo psáno níže, to obrácené logo ZSSK by mě taky zajímalo. Za mě se musí jednat o chybu.
zdenek
11 měsíců
Ty blatníky jsou kouzelné. Už jsem na to koukal na jižní moravě.
To zakrytování podvozků, které má účinně bránit vnikání nečistot do podvozkových prostorů, měly mít z výroby všechny Regio/Interpantery, ale České dráhy, a.s. to odmítly s tím, že se dle nich nejedná o funkční řešení, ale pouze marketingový ozdobný prvek – prostě kreténi až jak daleko vidí:-)
rs0
11 měsíců
to by mě zajímalo, kde tam budou jezdit 160 km/h 🙂
„Výrazu“ vlaku velmi prospívá lakování, které neodlišuje díl světel a vyniknou tak samotné zkosené světlomety. Naopak Moravie mají nepochopitelně nabarven celý ten panel a vypadá to dle mého názoru dost zvláštně.
Panda
11 měsíců
Ještě více než u nás platí, že infrastruktura zaostává za vozidly…
Do Moldavy jezdí Mravec a není nijak zvlášť plný, nejdříve reko celé trati (myslím, že Letos dost dělalo v Idě) a někdy nový vlak. Jinak 9 panterů bude s bídou turnusová potřeba současného provozu bez záloh, na REXes jezdí dost často i 2x Márie = pokud bude 1x Panter, tak to bude spíše kapacitně dolů.
Přátelé 9 mínusů a odpověď na otázku žádná. Tedy kromě Axela.
Tunel
11 měsíců
A znamená to, že z Trebišova do Humenného budou po dokončení elektrizace obnoveny Os vlaky? V současnosti tam jezdí jen dálkovka a jeden výstřel v 812, tak aby to nezůstalo u toho..
Mě fascinuje to, že na úvodní fotce je vidět logo ZSSK dvakrát, ale pokaždé je jinak otočené. To je stejná chyby jako informační panely, nebo jde o záměr?
esc
11 měsíců
Jiný nátěr = nový korporátní nátěr ZSSK
Mirek
11 měsíců
Na první pohled to vypadalo jako jednotka Kiss, nebo něco od DB či ÖBB
Ten nátěr tomu sluší a přitom to vypadá jako úplně jiný vlak. Jak bylo psáno níže, to obrácené logo ZSSK by mě taky zajímalo. Za mě se musí jednat o chybu.
Ty blatníky jsou kouzelné. Už jsem na to koukal na jižní moravě.
To zakrytování podvozků, které má účinně bránit vnikání nečistot do podvozkových prostorů, měly mít z výroby všechny Regio/Interpantery, ale České dráhy, a.s. to odmítly s tím, že se dle nich nejedná o funkční řešení, ale pouze marketingový ozdobný prvek – prostě kreténi až jak daleko vidí:-)
to by mě zajímalo, kde tam budou jezdit 160 km/h 🙂
5 rokov musia jazdit na tratiach, ktore su v zmluve s EU. Potom si s nimi moze robit vlastnik co chce.
Vidím dobře? Tři hnané podvozky a dvě trafa?
Ano, je to tomu tak.
„Výrazu“ vlaku velmi prospívá lakování, které neodlišuje díl světel a vyniknou tak samotné zkosené světlomety. Naopak Moravie mají nepochopitelně nabarven celý ten panel a vypadá to dle mého názoru dost zvláštně.
Ještě více než u nás platí, že infrastruktura zaostává za vozidly…
Znamená to konec 460?
Určitě ano, už teď by měly být v provozu jenom dvě jednotky (460.029+460.037 a 460.043+460.044).
Už len jedna.
A z Košic do Moldavy nad Bodvou, kde se dokončuje elektrizace, nakonec i přes sliby jezdit nebudou?
Do Moldavy jezdí Mravec a není nijak zvlášť plný, nejdříve reko celé trati (myslím, že Letos dost dělalo v Idě) a někdy nový vlak. Jinak 9 panterů bude s bídou turnusová potřeba současného provozu bez záloh, na REXes jezdí dost často i 2x Márie = pokud bude 1x Panter, tak to bude spíše kapacitně dolů.
Tohle zavání Axelem…
Správný postřeh. Šestý pokus během víkendu. Už je zase tam, kam patří
Ano, nic k věci, zbytečných řečí mnoho.
Přátelé 9 mínusů a odpověď na otázku žádná. Tedy kromě Axela.
A znamená to, že z Trebišova do Humenného budou po dokončení elektrizace obnoveny Os vlaky? V současnosti tam jezdí jen dálkovka a jeden výstřel v 812, tak aby to nezůstalo u toho..
Pantery můžou jezdit i na RExech (což bych dálkovokou nenazýval).
Tyto jednotky nikdy 160 km/h jezdit nebudou. Pokud nechtějí na východním Slovensku vyletět z kolejí.
Presne
A to tam jezdila řada 151 na Košičanech. Vlastně by stačilo 100 km/h, víc se tehdy přes stanice stejně nemohlo.
5 rokov musia jazdit na tratiach, ktore su v zmluve s EU. Potom si s nimi moze robit vlastnik co chce (t.j. i jazdit kde chce).
Ale veď od Popradu na Štrbu sa už robí. Onedlho začnú aj dole pod Popradom smer Košice.
Tak teď ještě aby taky ty tratě vypadaly jak v 21. století…
To se za vlády Roberta Fica určitě změní. Vlastně nezmění, ty do železnic nedali téměř nic.
Za vlády Fica se spíš bojim, že se z východního Slovenska stane západní rusko
V Rusku jsou Luníky IX? V tom případě už máme Rusko i v Mojžíři v Ústí.
Velká část Ruska je takový Luník IX…:)
Jenom tam nežijí Romové.
Mě fascinuje to, že na úvodní fotce je vidět logo ZSSK dvakrát, ale pokaždé je jinak otočené. To je stejná chyby jako informační panely, nebo jde o záměr?
Jiný nátěr = nový korporátní nátěr ZSSK
Na první pohled to vypadalo jako jednotka Kiss, nebo něco od DB či ÖBB
Ak nic ine, farebnu schemu DB regio to naozaj pripomina.
Bude, budou, několikrát se opakující v celém článku 🙈
No a co?